About Me

My photo
Batu Pahat, Johor, Malaysia
Peminat pasukan Liverpool Football Club

Friday 18 February 2011

XPERTELEVEN

Memandangkan saya dah xde idea nak post ape, jadi saya jadikan blog ini sebagai medium untuk liga xperteleven bagi opis saya.


Nama liga : LIGA UTHM
ID Liga : 219938

Liga ini telah berlangsung selama 7 musim dan bakal masuk ke musim ke-8. Liga musim ke-8 masih belum dicipta kerana pengurus yang aktif kini hanya tinggal 9 sahaja. Jadi saya masih membuka kepada sesiapa yang berminat untuk join liga ini. Saya mensasarkan bilangan genap para pengurus, kemudian liga akan dicipta. 

Antara pasukan-pasukan yang sedia ada adalah,
rock jambu



Musang Ekor Lapan




Reds Eagle




biawakrimba




FC Outsiders




the reds liver




estet united




Double 7




Samat Kembong fc

Pasukan kami xlah hebat mana jadi anda masih berpeluang untuk mengatasi pasukan kami walaupun anda bermula dengan pasukan yang baru. Liga musim ke-8 mungkin akan bermula awal bulan 3. 


No comments: