About Me

My photo
Batu Pahat, Johor, Malaysia
Peminat pasukan Liverpool Football Club

Friday 30 March 2012

Family Day Opis Aku

Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera kepada semua pembaca. Kali ni aku nak kongsi ngan korang tentang 1 event iaitu Family Day. Family Day ni bertujuan untuk mengeratkan silaturrahim sesama ahli. So hari ni aku nak share lah kemeriahan Family Day pejabat aku yang telah diadakan ujung minggu lalu (24 Mac - 25 Mac 2012) bertempat di Lanjut Golden Beach & Golf Resort, Pahang.

Kalo nak dicerita aktiviti sepanjang event ni memang xlah aku nak cerita since my cute chubby wifey da cerita dalam blog dia. So korang boleh la baca kat blog dia. Panjang lebar dia citer. Nah linkhttp://ohhbelog.blogspot.com/2012/03/venue-lanjut-golden-beach-golf-resort.html (siap promote lagi nih)

Jadi kat sini aku just nak share beberapa lagi gambo yang xde dalam entri wifey aku tuh. Korang nilai la sendiri meriah ke xmeriah. Korang mesti rase jeles punye la sebab xjadi sebahagian daripada kami. Mau xjeles kalo da hadiah cabutan bertuah Galaxy Note, Galaxy Tab, Set Home Theatre, Peti Ais, Kipas Angin, bla...bla...bla... Tambah lagi pakej percutian ke Gold Coast, Bandung dan Bali utk 2 org selama 4 hari 3 malam. Sape yang baru kawen ni kalo dapat memang beruntung sangat2 lah....(pakel percutian tu aku tipu je ok... :P)

So, jom layan....

Orang kuat untuk event ni



Gegurl2 bujang. Sape berminat bley tinggalkan no telepon..wakakaka



Antara keluarga yang hadir



Ala tomei tomei



Pemenang hadiah pakej percutian ke Hawaii..ahahaha



Alamak dik..kaver sikit dik,kang masuk pasir



Piat telinga dia. Degil sangat.




Big boss yang sangat2 sempoi. Kami akan merindui anda. Terima kasih kerana telah menjadi bos kami. Selamat bersara.



Kumpulan K-Pop Malaysia. Indon punye xboleh lawan ni. Ni champion.



Kan.. Baru je cakap dia da wat performance..



Acara kanak-kanak. Masuk air dalam kepala, eh dalam botol...




Tolong2..!!  Jari suda ilang...




Erk...Ni duta produk ape ni???




Acara bom mengebom...bom sape meletop kalah...hahaha



Pecah suda...keluar!!! keluar!!! hahahaha




Final round..tapi penentu tempat ke-2 ke-3..hahaha...apepontabley




Rilek jap..aku pon da penat ni..minum sat.



Acara bola tampar campuran yang sudah semestinya dimenangi oleh pasukan aku...punye lawan....cisss...




Erk..!!ni nak buat istaa pasir ke nak buat kuburan nih...sila2..tanam2...



Same jerk...setakat org datang amik gambo je..wakakaka



Acara memancing dalam botol..ntah ape yg ade dalam botol tuh ntah..



Selipar terbaaaaaaannng.....

Haaa..kan .da kene kepala..wakakaka...sebenarnya dia ni pemenang..

















Acara kemuncak








Tarik jangan xtarik





















Mintak nyawaaa....




Team yang kalah kene denda tolak van..wakakaka..ni pon wa tipu..tayar van terbenam sebenarnya...

Sekian, terima kasih. Jeleskan2..malas nak post banyak2 nanti korang menyumpah plak sebab dengki...wakakaka..gurau je ...

1 comment:

miss shera said...

pergh. chubby kah saya