About Me

My photo
Batu Pahat, Johor, Malaysia
Peminat pasukan Liverpool Football Club

Thursday 29 March 2012

Saya Tiada Kembar

Shiro telah dinobatkan sebagai Juara Raja Lawak Musim ke-???, berapa ntah..hahaha...xbrape nak follow.... Sehari selepas tuh je terus kecoh cakap aku menang 100k...WTF..!!!kalo betol xpe la jugak....xpe2..wa rilek...kawan baik wife aku, si kepanten(pengantin) baru Aini siap tunjuk gambo lagi...erk...memang x la aku nak mengaku tu aku...hahahaha....

The next day, ade plak member aku dari KL dengan nama timangan Fishcake siap post gambo lagi kat wall aku ckp aku menang 100k pastu mintak belanja lagi...hahahaha...gambor siap posing titanic lagi...
Ish..ni xley jadi ni, sape la mamat yang mengambil populariti rupa aku ni...muka aku ni memang muka juara aku taula..buktinye???family day opis aku banyak gak acara yang aku johan...kalo xjohan pon mesti ade ade adiah..kalo xde adiah maksudnya aku xmasuk acara tuh..wakakakaka...

so, malas nak cakap banyak ni la mamat yang dikatakan sebagai aku..siap la kalo mamat ni aku jumpa,memang aku mintak otograph..wakakakaka....

Mamat yang didakwa adalah aku.(yang belah kanan tu. yang pegang piala)

Ni plak gambo yang member aku yang nama fishcake tu upload kat wall aku.

p/s : Entri kali ni adalah entri yang saja nak bergurau senda. Bukan nak mencari publisiti atau nak menumpang publisiti juara Raja Lawak ni. Sekadar suka2 je...hehehe....

4 comments:

careno said...

wow... nak otograp plzz.... kat dada... boleh? hahaha...

red_torres said...

hahaha..bole2..sila beratur..ni pish punye keje la ni...

miss shera said...

bajet! ;p

red_torres said...

dengki..!!!bluerk..wahahaha